Sony DCR-SX33E rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony DCR-SX33E rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

RebeccaX210 20-05-2012
Geschreven voor: Sony DCR-SX33E rood

Super camera werk goed en makkelijk!
Mijn eerste videocamera heb hem nu al een jaar,
alleen wat wel een erg groot nadeel is dat het een MPEG bestand is, mijn mini laptop kon daar niks mee toen die kapot ging een macbook gekocht maar die kan het niet eens lezen...
Erg jammer dit, dus misschien toch maar een nieuwe camera kopen...

Edo81 26-09-2011
Geschreven voor: Sony DCR-SX33E zilver

De slechte beeldkwaliteit maakt deze camera voor mij een miskoop. Blijkt dat HD tegenwoordig een must is. Camera is heel makkelijk in gebruik, maar filmpjes op YouTube zien er al niet uit, laat staan op een grote flatscreen.

Nathan98 06-12-2014

dat heb ik dus ook, maar als goed ik kan je alle kwaliteit instellen in de camera.

diana222 02-06-2010

Fijne camera voor erbij.
Opnames binnen en buiten zijn goed. Goede kleuren en scherp (voor een sd-camera)
Geluid is uitstekend.
Op een sd-kaartje van 16Gb kan je heel veel filmen.
Makkelijk op een schijf te zetten. Eén wel groot nadeel is dat er geen optische beeldstabilisator op zit maar een electronische.
Deze heeft dus geen toegevoegde waarde bij het filmen: je moet je camera heel erg stil/stabiel houden.
Maar ik ben verder blij met deze kleine, handige camera.

benencon 27-03-2010
Geschreven voor: Sony DCR-SX33E rood

heb de cam nu een aantal dagen getest en moet zeggen het valt niet tegen,het scherm geeft heldere beelden weer en de opnames zien er goed uit

ik heb gefilmd bij daglicht en in huis en bij schemer licht ook dan ziet het er nog goed uit

de bediening gaat via het touchscreen en is makkelijk te overzien nadeel snel vette vlekken, bij zonlicht zie je meer spiegeling op het scherm
en moet je goed kijken om alles te zien

60x optische zoom is leuk maar bij sterk uitzoomen gaat het beeld ook meer schudden ondanks de beeldstabilisatie maar dat geldt voor meerdere cams

de zoom microfoon is ook goed het geluid komt dan dichterbij

deze cam heb ik aangesloten op een 42 inch hdtv en dan zien de beelden er uit als dvd kwaliteit met veel contrast en heldere kleuren, over het geluid ben ik ook tevreden dat is mooi helder en niet te zacht

het overzetten van bestanden naar de pc gaat heel eenvoudig via usb,daar zie je een externe schijf,dan is het een kwesten van kopieren en plakken naar een map en klaar

een tevreden klant

Jors55 10-03-2010
Geschreven voor: Sony DCR-SX33E rood

Sinds en paar dagen deze SX33E. Heel gebruikersvriendelijke camera. Doet alles wat ik wenst van zo'n aparaat.

Voordeel dat een gelatief goedkope SD kaart past. Dus niet zo'n dure Sonykaart.